tirsdag 7. september 2010

Se hva jeg fikk idag!

Klassen var å gikk tur på Keiservarden idag. En fjelltopp på ca 366 meter. For en gangs skyld var det knallsol og vindstille, så ble en varm tur. Når vi kom opp på toppen hadde Thomas, tidligere kalt Veivesene-Thomas NÅ IS-Thomas, en overraskelse i sekken til oss. Han hadde med seg pinneis til hele klassen!:) Har aldri spist is på toppen av Keiservarden før, og kommer neppe til å gjøre det igjen. Men
gjett om det smakte:) Øyvind i klassen disket også opp med go'saker når vi kom opp. Han hadde veldig omtenksomt tenkt på at vi ikke skulle bli skitten på fingrene, så han hadde med rosa prinsesseservietter til jentene og blå bamseservietter til guttene. På disse serviettene fikk vi servert kake. Den så veldig god ut, men siden vi skulle på Peppes å spise etterpå styrte jeg unna den:p Men så på alle di fornøyde ansiktene rundt meg at den slo godt ann.

1000 takk for en god is Thomas! Og 1000 takk for at du tok med kake Øyvind. Nå har dere lagt listen høyt, så dere har med å prestere resten av året!;)

3 kommentarer:

  1. Turid Pedersen IKT7. september 2010 kl. 20:55

    Ja det ble en super tur i dag med knallsol og is-overrakelse da vi kom på toppen. For meg var det første gang jeg har vært på Keiservarden, og jeg må si at denne turen frister til gjentakelse. Vi var ute både i oppdrag for å ta bilder til "avisen" vi skal begyn å lage i morgen og så var det en bli-kjent-tur. Mitt inntrykk er at vi e jammen en super gjeng. Nesten synd at vi skal ha bare 6 samlinger med 3 dager på hver....

    SvarSlett
  2. Ja, det var en super tur, med nydelig vær og deilig servering på toppen.

    Lista e lagt høyt, men de to: Thomas og Øyvind, har vel egentlig gjort sin insats for året, og det e vel heller lista for oss andre som e satt :P

    Det kommer nu uansett t å bi et supert år med ei herlig gruppe =)

    SvarSlett
  3. ja, nu tenker jeg bare at vi har vært på skole i 2 dager, men har gjort så mye sammen...hmmm:))))

    SvarSlett